مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

عکس: دخترهای درویش در اوکراین

Amazons در افسانه یونان قدیم به دخترهای سلحشوری گفته می شد که خوی جنگجویی دارند و نوعی درویش در اکراین به حساب می آیند. اما این دخترها تنها متعلق به افسانه ها نیستند! دخترهای که در زیر مشاهده می کنید، در جنگلهای اوکراین زندگی می کنند و فنون رزمی از قبیل شمشیربازی، بوکس، کاراته و ... را خوب می دانند. آنها کنار هم زندگی میکنند، با هم درس می خوانند و تا جای ممکن از مردها دوری میکنند ... این طرز فکر و زندگی در این زمان از تاریخ جالب است، اینطور نیست؟



ادامه عکسهای دختران درویش اکراینی در ادامه مطلب میباشد

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی



 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


 

ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی


ریخت و پاش دات کام/ پایگاه متنوع اطلاع رسانی

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر سایت ایران لینک یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ http://ir-link.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ پر محتوایی داری

ما با پیچ رنک ۵ و ۹۰ هزار بازدید در روز میتوانیم بازدید سایت شما را 1000 برابر کنیم.

این فرست را ازدست ندهید.

برای افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما با ما تبادل لینک کنید.

ما فعلآ با همه تبادل لینک میکنیم حتی کسانی که روزانه ۵۰ بازدید داشته باشند.


آموزش تبادل لینک


1: لینک سایت ما را در سایت خود با اسم (افزرایش بازدید تا 1000 برابر ) میگزارید.

2: در قسمت نظرات به ما اطلاع میدهیم و ما هم حد آکثر تا 24 ساعت آینده لینک شما را قرار میدهیم.

نکته:وبلاگ هایی که بین 50-10000 بازدید در روز دارند تا سال 1388 وقت تبادل لینک دارند.
اگر امکان داره واجب نیست برای اطلاع بیشتر تعداد بازدید روزانه خود را هم بگین.

با آرزوی موفقیت شمارو به خدا میسپارم.

حاج جعفر لک زایی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ http://lakzaee86.parsiblog.com

به نام خدا.سلام
سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

ما امروز موظفیم خدمتگزار واقعی مردم باشیم.


1.اخلاقی حسنه
2.رفتاری با متانت
3.برخوردی شایسته
4.دقت در وقت مردم
5.توسعه عدالت محوری
6.مهرورزی به بندگان خدا
7.حافظ ارزشهای انقلاب
8.صادقانه عمل نمودن
9.پرهیز از نفاق و چاپلوسی
10.سعی در نابودی جو تملق و چاپلوسی
11.نسپردن انقلاب بدست نا اهلان
12.تقویت افراد معتقد به ولایت
13.مساعدت به اقشار اسیب پذیر جامعه
14.فرو بردن خشم در محیط کار
15.دروغ منشا فساد است و دوستی دنیا سرچشمه خطاهاست.

چند نکته قابل تأمل :
زنگ تفریح دنیا ؛ گذرا می باشد . زنگ بعد ؛ حساب داریم !!
در طوفان حوادث ؛ با خدا بودن کارگشاست نه (ناخدا بودن)
امروز اولین روز از باقیمانده عمر ماست ...
"حرف خوب زدن" مهم تر است از( خوب حرف زدن)
با هر نفس ؛ یک گام به لحظه مرگ نزدیکتر می شویم !!
هرگز" امید"راازکسی سلب نکن ؛ شاید این تنهاچیزی است که دارد
قاضی روز جزا ؛ خود ؛ شاهد اعمال ماست .


لطفا وبلاگ بنده را لینک بفرمایید.

والسلام علی من اتبع الهدی

حاج جعفر لک زایی

خداوندا تورا برای هر آنچه که به من دادی و
هرآنچه که قرار است به من بدهی
و هر آنچه که مصلحت دانستی و ندادی شکر می گویم .

پروردگارا به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند...


عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...


بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...




محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند
نامت بلند و متبرک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد