مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مدونا یک مدل جدید تور کرد! + عکس

مدونا با دو فرزندش قصد دارند زندگی جدیدی را با جسوس لوز مدل 21 ساله ی برزیلی ، آغاز کنند.

  مدونا و جسوس ، یکدیگر را در دفتر مجله ی دبلیو در ریو دوژانیرو دیده اند ،‌ مدونا لردز و مجس را نیز در این سفر به همراه خود داشت.

روکو ،‌ فرزندی که مدونا از گای ریچی ،‌ همسر سابقش داشت ،‌ با پدرش در نیویورک زندگی خواهد کرد.

یک منبع آگاه گفت :" البته این یک رابطه ی معمولی خواهد بود و آن طور که از شواهد پیداست ،‌مدونا قصد زندگی با این پسر 21 ساله را ندارد ،‌آنها فقط می خواهند مدتی را با هم بگذرانند!"

 

البته هنوز معلوم نیست مدونا چگونه می خواهد رابطه ی خود با این مدل جوان را برای فرزندانش توجیه کند!

 

 

 

بقیه عکسهای در ادامه مطلب میباشد

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.fashion20.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
مطالب وبت واقعا جالب بود
راستی با تبادل لینک مواف هستی؟/
اگه هستی من رو با نام "عکس هایی که تا حالا ندیدی!" لینک کن
من هم هر نامی که خواستی لینکت می کنم
منتظر هستم دوست عزیز و خوبم
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]

زهره دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.fashion20.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
مطالب وبت واقعا جالب بود
راستی با تبادل لینک مواف هستی؟/
اگه هستی من رو با نام "عکس هایی که تا حالا ندیدی!" لینک کن
من هم هر نامی که خواستی لینکت می کنم
منتظر هستم دوست عزیز و خوبم
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد