مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

6گریمور برتر دنیا و شیوه های آرایششان بر روی هنرپیشه ها!!

بقیه در ادامه مطلب

.Rebecca Romijn

مکآپ آرتیست: Monika Blunder از جمله مدل‌های دیگر او جسیکا آلبا ؛ مولی سیمز و ...بسیلری از هنرپیشه‌های‌هالیوود برای مراسم red-carpet نزد او میروند چرا که او استاد خلق جذابیت و جوانى چهره است.

یک نمونه ماهرانه : بیشتر سایه ربکا بیرون از چشم او قرار گرفته و رنگهای بکار رفته نیز بسیار با نوع چهره و موی ربکا همخوانى دارد . در مورد سایه ربکا باید گفت ابتدا از یک کرم مخصوص دور چشم nars ) ) استفاده شده و سپس از سایه خشک استفاده کرده است . از جمله توصیه‌های جسیکا برای آرایش چشم مالیدن یک لایه نازک از کرم ( nars)، دور چشم برای فیکس شدن وماندگاری آرایش است . او میگوید من این کرم را روی amy ryan امتحان کردم و او تا انتهای مراسم اسکار آرایشش تکان نخورد.

2.Eva Longoria Parker

مکآپ آرتیست: Tasha Reiko Brown . ساشا با بسیاری از ستارگان جوان‌هالیوود کار کرده است .

یک نمونه ماهرانه: ساشا محصولات Armani را خیلی دوست دارد. این کرم پودر قهوای آرمانی که برای صورت اوا بکار برده بسیار میپسندد چرا که بسیار نرم و منعطف تمام پوست را در بر میگیرد . او میگوید این محصول آرمانی بسیار دوست داشتنی است چرا که مقدار کم آن سطح وسیعی از پوست را به خوبی می‌پوشاند و مدل که برای مدت طولانی از این آرایش استفاده میکند احساس سنگینی، روی پوست خود نمی کند.

3.Cameron Diaz

مکآپ آرتیست:Troy Jensen موهای کامرون هم از جمله کارهای اوست این رنگ بلوند با‌های لایت‌های زیبا بیانگر مهارت اوست .او نیز هنرپیشه‌ها و شخصیت‌های مشهور زیادی را آرایش کرده .

نمونه هنرمندانه: من این پودر را به همه توصیه می‌کنم . بسیاری از مدل‌های من تاکنون طرفدار این محصول شده اند . کامرون را نگاه کنید این پودر به صورت او جلوه ای طبیعی داده . اصولا به نظر من آرایش ماهرانه یعنی طبیعی و زیبا ساختن.

4.Marcia Cross

مکآپ آرتیست: Brett Freedman او یک هنرمند بالفطره است .افرادی که با او کار میکنند همگی به این امر اذعان دارند کافی است شما را ببیند مطمئننا راهنمایی‌های او زیبایی شما را دو چندان می‌کند.برت با افراد بسیار مشهوری کار کرده :شارون استون .گوینت پالترو .مارسیا کراس. آماندا بینز و همگی به حرفه ای بودنش صحه می‌گذارند.

نمونه ای حرفه ای: برای ماسیا من از این اسپری استفاده کردم اسپری‌ها اصولا کاربرد راحتی دارند و پوشانندگی خوب دارند او برای فیلمش باید خود را برنزه میکرد و حالا هم می‌خواست شکل و شمایل فیلمش را داشته باشد . این اسپری‌ها تنالیته رنگی خوب دارند و راحت و آسان شما را به رنگ پوست مورد نظر می‌رسانند و البته ماندگاری آنها هم بالاست.

5. Jenifer Aniston

مکآپ آرتیست : Angela Levin او روی بسیاری از هنرپیشه‌های مشهور کار کرده است و تنوع در کارهایش بسیار است . از جمله هنرپیشگانی که او مکآپ آنها را به عهده داشته جنیفر گارنر و شرلی کرو هستند.

نمونه ای متنوع : من برای جنیفر یک پس زمینه برنزه ساختم و سپس او را آرایش کردم به پیشنهاد خودش تمام آرایش او ضد آب است و کمرنگ نمی شود.آرایش چشم غلیظ و مژه هاى مصنوعى جذابیت چشمان او را دو چندان کرد.
6. Beyonce

مکآپ آرتیست: Mally Roncel و از جمله آرایشگران مطرح دنیاست که با افراد مشهوری چون اشلی سیمپسون و زویی دس چانل کار کرده است . از جمله افراد ماهر برای آرایش دودی است.

نمونه ای ماهرانه:من برای بیانسه از پن کیک Lancom,s هماهنگ با پوست استفاده کردم . این پن کیک‌ها بسیار روان و نرم روی پوست می‌نشیند . من براى رژ گونه تمام گونه تا بناگوش راپوشاندم .این حرکت رو به بالا دید شما را معطوف چشم هاى او مى کند..آرایش دودی چشم او و رژ لب ملایمش او را بسیار جذاب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد