مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

مطالب خواندنی

آزاده نامداری،مجری جوان و موفق صداوسیما

http://khanevade1.irib.ir/photogallery/pic/mojryan/161.jpg


عکس بیشتر در ادامه مطلب میباشد


نظرات 7 + ارسال نظر
اسرا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

متنفرم از این دختره
آدم قحطه عکس اینو گذاشتی
ایشششششششششش
قورباغه
چادرو بپیچیونی دور گردنشو اعدامش کنی

السانا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

اینقدر زشته که حد نداره میگی نه؟تو برنامه ی زنده رود از آنتن شبکه ی اصفهان نگاش کنین.بدون گریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

تو همین برنامه زنده رود که میگین عکس داره

10 آذر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

آزاده یکی از پاک ترین و بی نظیرترین دخترهای دنیاست
متاسف هستم برای کسائی که به آزاده حسادت می کنن و سایت های الکی و دروغین براش می سازن
آزاده اگه محبوبه فقط و فقط بخاطره نجابتشه
من از همین جا به پدر و مادرش تبریک می گم
نمی گم کی هستم اما من یکی از بازیگر های مرد این کشورم

آتنا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

آزاده جووووووووووووووووووووووون دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

اشرف. دانشجوی مهندسی کهمپیوتر دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ

به نظر من ازاده جون عادل فردوسی دومه چون حرف زدنش و اداهاش مثل عادل میمونه.شما هم با من موافقید؟

دانشجو چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

به نام خدا نمی دونم چراباید یه مجری جوان وتوانافقط به خاطره حجابش مورد بدجنسی قراربگیره تازه اززیبایی هم هیچی کم نداره تاکورشود هرانکه نتوانددید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد